16 Mart 2012 Cuma

"Mannequin 5"SP... nasıl oy veririz?

Bu senenin ilk "M5" özel bölümü için oylama başladı. Aşağıdaki resimlerde oylama yapılan kısmı çevirdim bir güzel. Oylamayı buradan yapabilirsiniz. Oylama martın 25'ine kadar devam edecek ve sonuçlar 12 nisandaki "Himitsu no Arashi-chan"ın "Mannequin 5 SP" bölümünde yayınlanacak katakana doldurulması gereken yerler (isminizin Japonca yazımı, şehir adı, ülke adı gibi yerler) için bu adresi kullanabilirsiniz
telefon numaranızı 7 haneli girin öbür türlü hata verdi bende.
ilk onaya bastıktan sonra değişiklik yapmak isteyip istemediğinizi soran bir sayfa geliyor
üstteki tuş onaylamak için alttaki tuş değişiklik yapmak için ^^



Açık konuşmak gerekirse ben hiç birini beğenmedim. 1 numara diğerlerine kıyasla bir miktar daha iyi fakat genel itibari ile feciler. Bahara uygun kıyafet seçimleri olmalıydı yani konsept oydu. fakat bu kez galiba hangimiz en berbat giyineceğiz türü bir deneme yapmışlar. gerçekten hiçbirini sevmedim. o nedenle gerçekten kfa kırmış gibi duran 4 numarayı seçtim. adam en azından eylenmiş... sonuçları heyecanla bekliyorum ^-^




Son olarak "Tokyo Tower"ın Arashi renklerine bürünmüş halinin resmini de eklemeden geçmeyeyim  ^-^




2 yorum:

  1. wuu iyi iş =) thanks ;) Ben 1 e gönderdim =).. Ohno olabilir~ 5 de fena diil hani xp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol ^-^. banada Ohno gibi geliyo oldukça rahat görünen bir seçim bir tek tişörte takıldım onda. kırçıllı yerine düz bir renk seçseydi diğerlerinin hiçbir şansı yoktu
      ^-^

      Sil