3 Mart 2012 Cumartesi

Durup duruken neden açtım bu blogu?

Çok iyi bir blog yazarı olmak gibi bir iddiam yok. Ayrıca çokça yazım yanlışı yapan biriyimdir. 

Geçen gün bir miktar araştırma yapmama karşın Arashi hakkında yazılmış (forumlar dışında) yenilenen hiç bir blog olmadığını fark ettim(ya da ben kötü bir araştırmacıyım bilemedim şimdi).Ve Arashi ile gününün bir kısmını geçirmezse huzursuz olan, benim gibi birinin bu konuya bir dur demesi gerektiğini düşündüm. 

Açık konuşayım, Kore grupları hakkında açılmış olan yüzlerce blog'u ve özellikle  muhteşem haberleri, yoğun KAT-TUN içeriğiyle Darkangel'in Uzakdoğu Postası'nı çok kıskandım. İşte bu kıskançlık doğrultusunda bu blogu oluşturmayı istedim.

Hayal dünyam gayet geniştir. hikayeler oluşturmayı, uydurmayı, kurgulamayı severim. Fakat iş, bunları yazmaya geldi mi gerçekten kötüyüm. Anlatmaya çalıştığım gibi (ki zaten buraya kadar okuduysanız kesin fark etmişsinizdir) imla kurallarında hiç iyi değilim. Zaten bu blogu oluşturma hedeflerim arasında yazılarımla aklınızı başınızdan almak gibi bir hedef yok. ki zaten bunu yapabilecek kabiliyetim de yok. (ama bunu yapabilen muhteşem insanlar var adres isterseniz verebilirim.)

Bu blogda öyle müthiş çeviriler pek olmayacak. eğer sevdiğim bir kaç röportaj olursa İngilizcesi iyi olan ve Arashi hayranı olan arkadaşlarımdan çevirmelerini rica eder ve sizinle paylaşırım. 

Bu blog muhtemelen öyle günü gününe, haftası haftasına yenilenmeyecek. zira ben tembel bir insanım. ve önceden de belirttim, berbat bir blog yazarıyım.

Bu blog aklınızı başınızdan almayacak ve hele ki Arashi hayranıysanız bilmediğiniz şeyleri de paylaşmayacak.

Bu blog kişisel bir blog değil ama doğal olarak benim olaylar hakkındaki kişisel yorumlarımı okuyacaksınız

Sonuç olarak bu blogun tek bir amacı var; Arashi hakkında Türkçe kaynak yaratmak. bu doğrultuda Arashi haberlerinin yanı sıra, Arashi ile ilgili siteler, forumlar, bloglar da burada karşınıza çıkacak. 

Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Ve umarım zaman içinde herkesin rahatlıkla okuyabileceği ve aradığı yanıtları (Arashi ile ilgili olanları yani) bulabileceği bir blog oluşturabilirim. 

saygılarımla
yoroshiku onegaishimasu
^-^

Not: "E iyi ama kim bu Arashi?" diyorsanız bir sonraki başlığa buyurunuz
(yazdığım zaman yönlendirmeyi ekleyeceğim.yarın yazmış olurum muhtemelen ^-^)





1 yorum:

  1. bence blog iyi olmuş. Türkçe bir Arashi haber netine ihtiyaç vardı. go on ;).... bu arada çeviri isteği alabilirim. bu da benim çeviri sitem:
    douzo~ http://ayse93.livejournal.com/
    bi uğrarsan sevinirim ^^

    YanıtlaSil