13 Mart 2012 Salı

Arashi'de bu hafta (13.03.2012)

Yazmak için olayların birikmesini bekledim... ama şimdide yazmaya anlatmaya üşeniyorum... o nedenle bundan sonra hazır daha her şeyin başındayken gerekirse çok kısa notları bile yazmayı deneyeceğim ^-^

"Hana Arashi"
Haftanın en önemli olayı (Arashi cephesindeki en önemlisi bu yani) FujiTV'nin yeni Arashi üzerinden pazarlama kampanyası "HANA ARASHI". şov diyo onlar ama bildiğin adamları reklam yüzü yaptılar hepten. Fakat bu "şov"un en çarpıcı yanı 16 martta sadece 1 gecelğine "Tokyo Tower" arashi üyelerinin renkleriyle aydınlanacak. renkler en altta grubun en büyüğü Ohno'yu temsil eden maviden yaş sırsına göre Sho'yu temsil eden kırmızı, Aiba'yı temsil eden yeşil, Nino'yu temsil eden sarı ve en üsttede Jun'u temsil eden mora doğru sıralanacak.



3.11 
Haftanın bir diğer olayı ise "Tohoku depremi"nin yıl dönümü nedeniyle yapılan programlardı. Arashi bu seneki  "Marching J" etkinliğine bir video mesajı ile katılabildi sadece. artık mazeretlerini kendileri bilirler. hoş zaten ayın 7sinde ki "ongaku no chikara" programıyla yeterli sovunu yapmıştı Arashi.ama ben genede "Marching J"ye katılmalarını isterdim. 



 Vs Arashi'de geçen hafta
bu arada Vs Arashi'nin yayınlanan son bölümününde, Arashi geçtiğimiz seneden beri yayınlanan bölümlerdeki performasını değerlendirdi. Fakat amaç birazda yeni oyunlarını ve 29'unda yayınlanacak 2 buçuk saatlik özel programı tanıtmaktı.

herkes en iyi olduğu bölümleri sundu. ve bolca birbirlerine sataştılar. ben yer yer Nino'nun sarhoş olduğunu düşündüm. zira üzerinde akıl almaz bir enerji vardı. uzun zamandır Nino'Yu bu denli mutlu görmemiştim. ayrıca Aiba ile birbirlerine girmeleride bambaşka keyifliydi.

programda herkesin kendi seçtiği "en iyi oldukları bölümler" dışında, birde staf ekibinin seçtiği "en kötü oldukları bölümler" de yayınlandı. zaten esas şamata da oydu. programın sonunda ise gizli oylama ile (yani parmakla göstermeden) geçtiğimiz senenin "Most Most Dame Arashi"si(en en kötü Arashi) seçildi. Bölümün yakında çevrileceğini düşünerek sonuç hakkında bilgi vermeyi reddediyorum. eğer görmediyseniz, raw dosya bulmanıza yardım edebilirim. 

önceki haberde yeni bir bölüm bahsetmiştim "Bet de Arashi". bu yeni bölümün tanıtımında "Arashi vs Arashi" denmiş. tam içeriği anlamadım "çok yakında" deniyor kendisi için bakalım görcez neymiş olay ^-^
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder