21 Temmuz 2012 Cumartesi

ARA-FES


Arashi 20 temmuzda, bu sene eylülün 20 ve 21'in de Kokuritsu (Tokyo Olimpiyat Stadyumu) konser vereceklerini duyurdular. Konsere 2 günde 140bin kişinin katılması bekleniyor. Aynı zamanda Arashi 2013'te de Kokuritsu'da konser vermek üzere anlaşmış. Bu konser ise Kokuritsu yanilemeye girmeden önce yapılacak son konser olacak."Arashi Festival" kelimesinden türetilen「Ara-fes」'in bu yıl ve gelecek yıl ki konserlerinin şarkı listeleri hayranlardan gelen istekler doğrultusunda belirlenecek. Bu yöntemi Arashi üyelerinin teklifiyle oluşturmuşlar. Böyle bir durum Johnny's tarafından ilk kez uygulanacak. İstekler (oylama da denebilir) Android ve İphone işletim sistemine sahip telefonlar aracılığı ile yapılacak.(açıklamalı anlatım için buraya ve listelenmiş şarkıları okuyabilmek için ise buraya bakabilirsiniz. zorlanan olursa Türkçeye çevirebilirim ^-^)


Seçilebilir durumda 240 şarkı var singleları A ve B olmak izere 2'ye ayırmışlar. yani konserlerde çok fazla çalınmayan şarkıları talep etme hakkınız mevcut. ha "konsere gidecekmiyiz ki, istesek ne olacak" derseniz, ben de cevap olarak "her konserin bir DVD'si olur" derim.


Bu konserlerin bir başka enteresan kısmı hiçbir Jr'ın olmaması. bilindiği gibi Johnny's konserlerinde etraf Jr'lardan görünmez. Arashi bu kez yeni bir maceraya atılmış ve sadece 5'i verecek bu konseri. ha yapılmamış bir şey değil. fakat Johnny's için beklenmedik bir durum. Aiba'nın tabiri ile "70 kişi ve 5'i" olacakmış konserde. Umarım bu müzikleri de Arashi'nin çalacağı anlamına da gelmiyordur. yani yapamazlar demiyorum ama bilemedim de pek.


detaylı fakat İngilizce açıklama için "Arama They Didn't"e bakabilirsiniz

3 yorum:

  1. Arafes <3 bu çokk güzel bir şey =))... haberi okudum acaba yazmışmıdır bizimki diye girdim! =D yazmışsın.. yazmamış olsaydın hmmm xpp... Bu festival bi harika olacakk!! >))))))))))))) etrafta can sıkıcı jnr larda yokk!!! <3 <3 .!!! Bu beşinden çkan fikirlere bayılıyorum ya =}}}}... oy verdim bile ama kafam çok karıştı o kadar güzel şarkının içinden seçip oy vermek zorr.. ^-^))'' ...uzun zamandr hiç bu kadar mutlu olmamıştımm =))) yihuuuuu... =))) neysem çok konuştum ja ne ;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^-^ haklısın valla, böyle bir haberi kaçırmsam hakkaten ayıp olurdu. Jr'ların olmayışına bende çok sevindim doğrusu. ayrıcaq seçim gerçekten çok zordu. konserde dinlemek istediğim o kadar çok şarkı var ki özellikle single'ların B'bölümlerinden. özellikle de DVD'lerde bomba süprizler bekliyorum

      Sil
  2. bomba süprizler =)) hehee...

    YanıtlaSil